تصادف مرگبار در فریمان، جان مادر و نوزادش را گرفت (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) قم گرم‌ترین شهر ایران (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری اراد=ذل و اوباش متهم حمله به بیمارستان هفتم تیر جزییات مرگ دلخراش چهار جوان در یک تصادف عجیب | موتور زانتیا چند متر آنطرف تر محل حادثه پرتاب شد همراه داشتن چه داروهایی در سفر به عراق جرم است؟ تصادف تریلر با موتورسیکلت در خواف با ۲ کشته و مصدوم(۱۸ مرداد ۱۴۰۳) جنایت مرگبار یک جوان در مشهد فقط به خاطر یک نگاه + عکس تصادف مرگ‌بار نیسان با پراید در جاده تربت‌حیدریه-فریمان خراسان‌رضوی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خوراکی‌هایی که در فصل تابستان نباید بخورید مشهدالرضا میزبان دومین همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور | آیت‌الله علم‌الهدی: دانشگاه در رأس جامعه است + فیلم کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد ویدئو | لحظه وقوع زلزله ۷.۱ ریشتری در ژاپن | هشدار سونامی صادر شد اعمال‌قانون ۲۰۴۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) علت تنش آبی در روستای گوی تربت جام چه بود؟ (۱۸مرداد ۱۴۰۳) چطور استرس زیاد منجر به سکته می‌شود؟ ترافیک روان در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خطرهایی که سلامت زائران را در سفر اربعین تهدید می‌کند | چطور از این خطرات دور بمانیم؟ نکات مهم نحوه صحیح نخ دندان کشیدن راهنمای انتخاب و استفاده از کرم ضد آفتاب اعمال محدودیت در ژل‌های وارداتی تاثیر مثبت الگوهای غذایی ضدالتهابی بر پیشگیری از آلزایمر نیرو‌های بهداشت و درمان در مرز‌های کشور مستقر شدند
سرخط خبرها

جزییات مرگ دلخراش چهار جوان در یک تصادف عجیب | موتور زانتیا چند متر آنطرف تر محل حادثه پرتاب شد

  • کد خبر: ۲۴۳۹۸۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
جزییات مرگ دلخراش چهار جوان در یک تصادف عجیب | موتور زانتیا چند متر آنطرف تر محل حادثه پرتاب شد
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان جزئیات یک سانحه رانندگی را که در آن ۴ جوان به طرز هولناکی جان خود را از دست دادند، بیان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار کرد: بامداد امروز در ۲.۵ کیلومتری روستای بابارییس یک سانحه به علت تردد با سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلو رخ داد.

وی اضافه کرد: چهار جوان بومی ملایر سوار بر زانتیا از روستا خارج و کمتر از ۲.۵ کیلومتر از مسیر را پیموده بودند که خودرو از سمت راست جاده خارج شده و پس از ورود به زمین کشاورزی با کُنده درخت وسط زمین برخورد کرد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: شدت سرعت و سانحه به حدی بالا بود که پس از برخورد با کنده درخت، موتور زانتیا به چند متر آن طرف‌تر پرت شده و چهار سرنشین ۲۸ تا ۳۵ ساله آن در دم جان باختند.

سرهنگ سرمدی گفت: این مسیر فرعی دارای علائم مورد نیاز و خط‌کشی بوده و بی‌احتیاطی راننده مهم‌ترین علت بروز این سانحه فوتی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: با توجه به گرم بودن هوا در روز، رانندگان با صبر و حوصله پایین رانندگی کرده و سعی در سریع رسیدن به مقصد را دارند که در این مواقع به علت پایین بودن هوشیاری و توجه راننده به جلو احتمال بروز تصادف زیاد است.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: برخی رانندگان نیز شب‌هنگام و موقع خنکی هوا اقدام به رانندگی می‌کنند که این افراد هم بدون استراحت کافی اقدام به رانندگی کرده و زمینه‌ساز بروز حادثه می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->